Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Стан розгляду звернень громадян у січні - березні 2017 року

30.03.2017

З початку року до органів ДФС у Житомирській області надійшло 92 письмових звернення громадян, що на 8 звернень більше, ніж за відповідний період 2016 року (84), із них скарг – 3 (3,3% від загальної кількості звернень), пропозицій – 1 (1,1% від загальної кількості звернень).

Найчастіше у зверненнях громадяни порушували наступні питання:

-                    інформування про ухилення від сплати податків;

-                    контрольно-перевірочна робота щодо проведення перевірки на предмет незаконної підприємницької діяльності;

-                    роз’яснення з питань податкового законодавства.

На всі звернення громадян було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів та згідно чинного законодавства.

За звітний період надійшло 3 скарги, проте за аналогічний період 2016 року скарги не надходили.

У першому кварталі поточного року та в аналогічному періоді 2016 року повторні та масові звернення до органів ДФС у Житомирській області не надходили. За звітний період надійшло 2 дублетних звернення громадян, 1 неодноразове.

До органів ДФС у Житомирській області надійшло 5 колективних звернень від 30 громадян, що на 3 аналогічних звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року (2 звернення від 5 громадян).

Питома вага колективних звернень склала 5,4% від загальної кількості звернень.

      За категоріями авторів звернення надійшли від:

-    ветеранів праці – 2;

-         інвалідів ІІІ групи – 2;

-         категорія авторів не визначена - 113.

За соціальним станом авторів звернення надійшли від:

-         пенсіонерів – 3;

-         підприємців – 9;

-         робітників – 2;

-         колишніх працівників податкових органів – 12;

-         осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – 2;

-         соціальний стан авторів не визначено – 89.


Додаткові заходи

 

З початку року відповідними підрозділами територіальних органів ГУ ДФС області  проведено 14 „гарячих” телефонних ліній з питань звернень громадян. Під час прямої телефонної лінії надійшло 69 дзвінків, що належали до компетенції органів ДФС.

Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися актуальних питань податкового законодавства.

 За результатами проведених прямих телефонних ліній на всі запитання надано усні роз’яснення та поінформовано про можливі шляхи їх вирішення.

Територіальними органами ГУ ДФС області постійно вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реалізація конституційних прав громадян.

На 4 лекціях в учбових закладах, 17 семінарах, 4 тематичних зустрічах, 2 тренінгах з різними категоріями платників податків, новоствореними підприємцями, бухгалтерами установ, підприємств та організацій було висвітлено питання організації щодо розгляду звернень громадян.

За даний період на  суб-сайті ГУ ДФС у Житомирській області щомісячно висвітлювались інформаційні матеріали стосовно звернень громадян.

В ефір вийшло 9 радіопередач на радіостанціях «Міське радіо», «Крок радіо», «Житомирська хвиля»; а також - 10 матеріалів по зверненню громадян, які  транслювались 32 рази на радіо „Коростень медіо” та ТРК „Екран”.

В місцевих ЗМІ, на суб-сайті ГУ ДФС постійно розміщуються інформаційно-аналітичні матеріали за даною тематикою. Так, за звітний період розміщено 4 матеріали. Разом з тим, інформаційні матеріали стосовно роботи зі зверненнями громадян розміщуються на  Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua) щомісяця.

За відповідний період виготовлено 3 види друкованої продукції загальним тиражем 500 екземплярів, а саме: 1 пам`ятка - 300 примірників, 2 листівки – 400 примірників, які розповсюджуються в ЦОП під час надання консультацій на особистому прийомі; під час приймання звітності, вхідної кореспонденції та видачі дозвільних документів; на семінарах, які проводяться з різними категоріями платників податків.