Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Радомишльська ДПІ Малинського управління ГУ ДФС у Житомирській області

04.10.2013

Адреса: 12201 Житомирська обл. м. Радомишль вул. Мала Житомирська, 21

Схема проїзду: ОДПІ знаходиться в центрі міста

Місця паркування та під’їзні шляхи знаходяться по вул. Мала Житомирська, 21 поруч із відділенням

Контакти:

Телефон/факс: (04132) 4-41-82

Електронна адреса: zt.619@sfs.gov.ua

Код органу:0619

Податковий номер: 39487678

Приймальня громадян: (04132) 4-41-82

Публічна інформація: (04132) 4-41-82

Акредитований Центр сертифікації ключів: м. Житомир, майдан Перемоги,2, каб.100, тел. (0412) 41-38-99

Графік роботи:

Понеділок-четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Пятниця: з  9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.


Адміністративні послуги, що надаються Центром обслуговування платників Радомишльської державної податкової інспекції Малинського управління ГУ ДФС у Житомирській області

з/п

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційна картка

Зразок заяви

1.

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України  (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

завантажити

1

 

завантажити

завантажити

завантажити

2.

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта

завантажити

2

 

завантажити

завантажити

3.

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

завантажити

16

завантажити

4.

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

 

завантажити

3

завантажити

завантажити

5.

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

завантажити

 

завантажити

6.

Реєстрація розрахункових книжок

завантажити

 

завантажити

7.

Включення неприпбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій

 завантажити

 

завантажити

8.

Перереєстрація неприпбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

завантажити

 

завантажити

9.

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

завантажити

 

завантажити

10.

Підтвердження статусу податкового резидента України

завантажити

 

завантажити

11.

Реєстрація платника єдиного податку

завантажити

 

завантажити

завантажити

завантажити

завантажити

12.

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку

завантажити

 

завантажити

13.

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку

завантажити

 

 

14.

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність

завантажити

 

 

15.

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)

завантажити

13

 

завантажити

завантажити

16.

Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань

завантажити

14

 

завантажити

завантажити

17.

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби

завантажити

 

завантажити

 

Адміністративні послуги, для отримання, яких у Головному управлінні ДФС у Житомирській області можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:

з/п

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційні картки (№№)

Зразки заяв

1.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити

101

Завантажити

2.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити

102

Завантажити

3.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити

103

Завантажити

4.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання

Завантажити

104

Завантажити

5.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

Завантажити

105

Завантажити

6.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

Завантажити

106

Завантажити

7.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

Завантажити

107

Завантажити

8.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання

Завантажити

108

Завантажити

9.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Завантажити

109

Завантажити

10.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Завантажити

110

Завантажити

11.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Завантажити

111

Завантажити

12.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання

Завантажити

112

Завантажити

13.

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання

Завантажити

113

Завантажити


Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників

  1. Приймання вхідної кореспонденції.
  2. Приймання податкової та іншої звітності.
  3. Облік платників:

3.1.    взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску,  об`єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2.    реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;

3.3.    реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

3.4.    видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

  1. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).
  2. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.
  3. Надання консультацій з питань:

6.1.    електронних сервісів;

6.2.    податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за  дотримання якого покладено на органи ДФС.

  1. Надання доступу до публічної інформації.
  2. Надання послуг електронного цифрового підпису.

 

Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:

-         13312, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, 24а, ЦОП Бердичівської ДПІ, тел. (04143) 2-61-30, факс (04143) 2-01-43, (ел.адреса - zt.603@sfs.gov.ua);

-         10014, м. Житомир, майдан Перемоги, 2,  ЦОП Житомирської ДПІ, (0412)47-28-22, факс (0412) 418-537, (ел. адреса - zt.625@sfs.gov.ua).