Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Центр обслуговування платників Бердичівської ОДПІ

04.10.2013

Адреса: Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Богдана Хмельницького, 24-а;

Схема проїзду: від площі Сідлецька на маршрутному автобусі №1 до зупинки «Міськвиконком»;

Контакти:

Телефон, факс органу: тел. (04143)2-41-50, факс (04143)2-01-43.

Електронна адреса: zt.603@sfs.gov.ua

Код органу: 0603

Податковий номер: 39568607

Публічна інформація: тел.(04143)2-15-42; тел.(04143)2-03-36

Приймальня громадян:

телефон для запису на особистий прийом: тел.(04143)2-03-36.

Акредитований Центр сертифікації ключів: (04143) 2-20-23

Графік роботи:

Понеділок-четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

П’ятниця: з  9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

Субота: з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.


Адміністративні послуги,

які можна отримати в ОДПІ, відділенні ОДПІ

з/п

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційні картки (№№)

Зразки заяв

1.

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України  (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків*

Завантажити

1

Завантажити

Завантажити

Завантажити

2.

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта

Завантажити

2

Завантажити

Завантажити

3.

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

Завантажити

16

Завантажити

4.

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

Завантажити

3

Завантажити

Завантажити

5.

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

Завантажити

Завантажити

6.

Реєстрація розрахункових книжок

Завантажити

Завантажити

7.

Включення неприпбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Завантажити

Завантажити

8.

Перереєстрація неприпбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

Завантажити

Завантажити

9.

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

Завантажити

Завантажити

10.

Підтвердження статусу податкового резидента України

Завантажити

Завантажити

11.

Реєстрація платника єдиного податку

Завантажити

Завантажити

Завантажити

Завантажити

Завантажити

12.

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку

Завантажити

Завантажити

13.

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку

Завантажити

 

14.

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність

Завантажити

 

15.

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)

Завантажити

13

Завантажити

Завантажити

16.

Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань

Завантажити

14

Завантажити

Завантажити

17.

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби

Завантажити

Завантажити

* Іноземцям та особам без громадянства, які не мають посвідки на постійне або тимчасове проживання в Україні, адміністративна послуга надається Головними управліннями ДФС в областях та м. Києві

 

Адміністративні послуги,

для отримання  яких у Головному управлінні ДФС у Житомирській області

можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:

з/п

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційні картки (№№)

Зразок заяви

1.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 

завантажити

№101

 

завантажити

 

2.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 

завантажити

№102

 

завантажити

 

3.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 

завантажити

№103

 

завантажити

 

4.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання

 

завантажити

104

 

завантажити

 

5.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

 

завантажити

№105

 

завантажити

 

6.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

 

завантажити

№106

 

завантажити

 

7.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

 

завантажити

№107

 

завантажити

 

8.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання

 

завантажити

№108

 

завантажити

 

9.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 

завантажити

№109

 

завантажити

 

10.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 

завантажити

№110

 

завантажити

 

11.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 

завантажити

№111

 

завантажити

 

12.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання

 

завантажити

№112

 

завантажити

 

13.

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання

 

завантажити

№113

 

завантажити

 



Інші послуги  та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

  1. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами
  2. Укладення договорів про визнання документів в електронному вигляді
  3. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримавши доступ до мережі Інтернет через Wi-fi
  4. Надання податкових консультацій
  5. Надання доступу до публічної інформації
  6. Запис на прийом до посадових осіб
  7. Приймання вхідної кореспонденції
  8. Приймання податкової звітності
  9. Отримати сертифікати електронних посилених ключів.

     Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.