Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Центр обслуговування платників Новоград-Волинської ДПІ Новоград-Волинського управління ГУ ДФС у Житомирській області

04.10.2013

Адреса: 11700 Житомирська обл., м.Новоград-Волинський, вул. Ушакова,3

Схема проїзду: знаходиться в районі автовокзалу

Місця паркування та під’їзні шляхи знаходяться по вул. Ушакова, 3 поруч із приміщенням ДПІ

Контакти:

Телефон/факс: (04141) 3-55-68

Електронна адреса: zt.615@sfs.gov.ua

Модератор: (4141) 5-34-79

Код органу:0615

Податковий номер: 39859915

Приймальня громадян: (04141) 5-34-79

Публічна інформація: (04141) 5-34-79

Акредитований Центр сертифікації ключів: (0412) 41-38-99

Графік роботи:

Понеділок-четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 тод. 00 хв.

П’ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

Адміністративні послуги, що надаються Центром обслуговування платників Новоград-Волинської державної податкової інспекції Новоград-Волинського управління ГУ ДФС у Житомирській області

з/п

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційні картки (№№)

Зразки заяв

1.

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України  (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків*

Завантажити

1

Завантажити

Завантажити

Завантажити

2.

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта

Завантажити

2

Завантажити

Завантажити

3.

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

Завантажити

16

Завантажити

4.

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

Завантажити

3

Завантажити

Завантажити

5.

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

Завантажити

11-04

Завантажити

6.

Реєстрація розрахункових книжок

Завантажити

11-05

Завантажити

7.

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Завантажити

15-01

Завантажити

8.

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

Завантажити

15-02

Завантажити

9.

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

Завантажити

15/17-06

Завантажити

10.

Підтвердження статусу податкового резидента України

Завантажити

15/17-07

Завантажити

11.

Реєстрація платника єдиного податку

Завантажити

15/17-08

Завантажити

Завантажити

Завантажити

Завантажити

12.

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку

Завантажити

15/17-09

Завантажити

13.

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку

Завантажити

17-01

 

14.

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність

Завантажити

17-02

 

15.

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)

Завантажити

13

Завантажити

Завантажити

16.

Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов'язань з цього податку

Завантажити

14

Завантажити

Завантажити

17.

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби

Завантажити

23-01

Завантажити

* Іноземцям та особам без громадянства, які не мають посвідки на постійне або тимчасове проживання в Україні, адміністративна послуга надається Головними управліннями ДФС в областях та м. Києві

 

Адміністративні послуги,

для отримання  яких у Головному управлінні ДФС у Житомирській області

можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:

 

з/п

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційні картки (№№)

Зразок заяви

1.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 

завантажити

№101

 

завантажити

 

2.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 

завантажити

№102

 

завантажити

 

3.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 

завантажити

№103

 

завантажити

 

4.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання

 

завантажити

104

 

завантажити

 

5.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

 

завантажити

№105

 

завантажити

 

6.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

 

завантажити

№106

 

завантажити

 

7.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

 

завантажити

№107

 

завантажити

 

8.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання

 

завантажити

№108

 

завантажити

 

9.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 

завантажити

№109

 

завантажити

 

10.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 

завантажити

№110

 

завантажити

 

11.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 

завантажити

№111

 

завантажити

 

12.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання

 

завантажити

№112

 

завантажити

 

13.

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання

 

завантажити

№113

 

завантажити

 


Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників

  1. Приймання вхідної кореспонденції.
  2. Приймання податкової та іншої звітності.
  3. Облік платників:

3.1.    взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску,  об`єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2.    реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;

3.3.    реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

3.4.    видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

  1. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).
  2. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.
  3. Надання консультацій з питань:

6.1.    електронних сервісів;

6.2.    податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за  дотримання якого покладено на органи ДФС.

  1. Надання доступу до публічної інформації.
  2. Надання послуг електронного цифрового підпису.

Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:

-         13312, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, 24а, ЦОП Бердичівської ДПІ, тел. (04143) 2-20-23, факс (04143) 2-01-43, (ел.адреса - zt.603@sfs.gov.ua);

-         10014, Житомирська область, м. Житомир, майдан Перемоги, 2,  ЦОП Житомирської ДПІ, (0412)47-28-22, факс (0412) 418-537, (ел. адреса - zt.625@sfs.gov.ua).

     Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.