Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Анулювання реєстрації платника ПДВ у разі відсутності операцій постачання

06.05.2019

Реєстрація платника ПДВ діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників ПДВ і відбувається, зокрема, якщо особа, зареєстрована як платник ПДВ, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з ПДВ та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов’язання чи податкового кредиту.

Тобто анулювання реєстрації платника ПДВ здійснюється, якщо протягом 12 послідовних податкових місяців не здійснювалось не тільки постачання товарів/послуг, але і їх придбання (тобто не формувались податкові зобов'язання та податковий кредит).

Якщо у платника ПДВ протягом 12 послідовних податкових місяців відсутні операції з постачання та при цьому наявні обсяги придбання, за рахунок яких сформовано податковий кредит, то підстави для анулювання реєстрації платника ПДВ відсутні.

Зазначена норма визначена п. 184.1 «г» ст. 184 Податкового кодексу України.