Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

На сервіс «Пульс» надійшло 54 звернення за 10 місяців 2018 року

08.11.2018

Сервіс “Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі - Інформація).

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

За січень-жовтень 2018 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 54 звернення, із них:

-   10 звернень стосовно реєстрації платником ПДВ;

-  16 звернень щодо подання Заяви про приєднання до Договору про визнання електронних документів;

-   3 звернення щодо перебування на спрощеній системі оподаткування;

- 6 звернень щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ;

         -   1 звернення щодо бюджетних рахунків;

-   1 звернення щодо камеральної перевірки;

-   3 звернення щодо податкової звітності та звітності з ЄСВ;

-   4 звернення щодо своєчасності надання адміністративних послуг;

-   1 звернення щодо подання форми № 20-ОПП;

-   1 звернення щодо отримання податкової знижки;

-   2 звернення щодо кримінального провадження;

-   1 звернення щодо корупційних дій;

-  2 звернення щодо отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- 1 звернення стосовно сплати земельного податку;

- 2 звернення щодо відображення податкового боргу в ІКП.

Із порушених питань платникам податків надано роз’яснення або питання вирішено.