Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

З початку року органами ДФС у Житомирській області надано 112240 адміністративних послуг

10.08.2018

За словами начальника відділу організації розгляду звернень, забезпечення доступу до публічної інформації, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Оксани Пахолюк, найбільше користуються попитом адміністративні послуги: з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника – 50144, видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб -платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 30146, реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 7113, надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 4601.

Надання адміністративних послуг органами ДФС у Житомирській області здійснюється в 13-ти центрах обслуговування платників (надалі-ЦОП), які функціонують при Житомирській, Бердичівській, Коростенській, Малинській, Новоград-Волинській, Овруцькій, а також у відділеннях, де не створено ЦОП.

Організацію роботи з обслуговування платників в ЦОП забезпечує 81 працівник органів ДФС у Житомирській області, в тому числі працівники, залучені додатково згідно графіків чергування для забезпечення роботи ЦОП в звітні періоди, у вихідні (святкові) дні.

Станом на 01.08.2018 року працівниками органів ДФС в центрах обслуговування платників надано 86884 адміністративних послуг, всього по ГУ ДФС – 112240.

Надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, впровадження прогресивних методів і форм обслуговування, створення сприятливих умов для платників є пріоритетними завданнями у діяльності ГУ ДФС у Житомирській області.

Сектор комунікацій ГУ ДФС

У Житомирській області