Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Фіскальною службою Житомирщини надано 11938 адміністративних послуг протягом січня 2018 року

12.02.2018

Реалізовуючи державну політику у сфері адміністрування податків, органи ДФС, з поміж виконання інших завдань, забезпечують та організовують надання адміністративних послуг відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги” (далі - Закон) та в межах своїх повноважень. Як і будь-який орган виконавчої влади, ДФС є суб’єктом надання адміністративної послуги, як результату здійснення його діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб  із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначеному Законом.

Надання адміністративних послуг органами ДФС у Житомирській області здійснюється в 13-ти центрах обслуговування платників (далі - ЦОП), які функціонують при Житомирській, Бердичівській, Коростенській, Малинській, Новоград-Волинській, Овруцькій, а також у відділеннях, де не створено ЦОП.

Організацію роботи з обслуговування платників в ЦОП забезпечують 80 працівників органів ДФС у Житомирській області, в тому числі працівники, залучені додатково згідно графіків чергування для забезпечення роботи ЦОП в звітні періоди, у вихідні (святкові) дні.

Станом на 31.01.2018 року працівниками органів ДФС в центрах обслуговування платників надано 9345 адміністративних послуг, всього по ГУ ДФС - 11938.