Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

До органів ДФС у Житомирській області надійшло 351 письмове звернення громадян

16.11.2017

З початку року до органів ДФС у Житомирській області надійшло 351 письмове звернення громадян, що на 29 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року (380), із них скарг – 6 (1,7% від загальної кількості звернень), пропозицій – 1 (0.3 % від загальної кількості звернень).

Найчастіше у зверненнях громадяни порушували наступні питання:  інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочна робота щодо проведення перевірки на предмет незаконної підприємницької діяльності, праці і зарплати, роз’яснення з питань податкового законодавства.

На всі звернення громадян було надано ґрунтовні відповіді згідно чинного законодавства.

За звітний період надійшло 6 скарг, що на 2 скарги менше, ніж за  аналогічний період 2016 року (8).

Протягом звітного періоду повторні звернення не надходили (в аналогічному періоді 2016 року – 2 повторних звернення); масові звернення  не надходили.

За звітний період надійшло 4 дублетних звернення громадян, 1 неодноразове.

До органів ДФС у Житомирській області надійшло 14 колективних звернень від 76 громадян, що на 6 звернень більше, ніж за відповідний період 2016 року (8 звернень від 42 громадян).Питома вага колективних звернень склала 3,4 відсотків від загальної кількості звернень.

З початку року здійснено 27 прийомів за зверненнями громадян, що на 3 прийоми менше, ніж у аналогічному періоді 2016 року.

Під час особистого прийому порушувались питання  стосовно сплати загальнодержавних податків, інформування про ухилення від сплати податків, сплати податкового боргу, єдиного соціального внеску.

Під час особистого прийому на всі звернення громадян було надано роз'яснення в усній формі без порушення терміну та згідно чинного законодавства, чотири звернення вирішено позитивно, на інші надано роз’яснення.

З початку року до органів ДФС в області повторні, неодноразові та масові звернення громадян на особистому прийомі не надходили.

 Відділ комунікацій

                                                                  ГУ ДФС у Житомирській області