Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Чергова зустріч у форматі засідання «круглого столу» із представниками сільськогосподарських підприємств з питань реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

22.09.2017

Чергова зустріч у форматі засідання «круглого столу» із представниками сільськогосподарських підприємств Житомирської області з питань реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування відбулась у Головному управлінні ДФС у Житомирській області.

Відкриваючи зустріч, перший заступник начальника ГУ ДФС у області Наталія Новоженіна відмітила: «Сьогодні і сама система, і критерії оцінки ступеня ризику постійно удосконалюються. Цей процес відбувається з урахуванням практичного досвіду. Трапляються складнощі з розумінням, як діяти у конкретних  ситуаціях. А тому зустріч має мету мінімізувати проблемні питання, які виникають у платників реального сектору економіки - сільськогосподарських виробників та надати інформаційно - роз’яснювальну допомогу.»

Начальник координаційно-моніторингового управління Тетяна Єфременко зазначила, що фіскальна служба області застосовує усі можливі ресурси задля того, аби платники податків оперативно отримували відповіді на питання, які у них виникають у зв'язку з блокуванням податкових накладних. На сьогодні до Головного управління надійшло понад 1600 повідомлень щодо подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним та майже 600 таблиць даних платників податків.

Провідні фахівці ГУ ДФС у Житомирській області вкотре роз’яснили принципи функціонування системи, обговорили питання критеріїв оцінки ступеня ризиків достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в ЄРПН,  порядок зупинення реєстрації та алгоритм дій платника у таких випадках. Чимало стосувалось порядку та форми  подання Таблиць даних платника податків та Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зупинених податкових накладних або розрахунках коригування та переліку документів, достатнього для прийняття рішення про реєстрацію  в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як свідчить практика роботи - серед основних причин відмови у реєстрації  – ненадання копій документів або таких, що складені з порушенням законодавства чи не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної. Часто сільськогосподарські підприємства не надають документів, що підтверджують транспортування, зберігання продукції, додатки до договорів про реалізацію продукції.

Засідання відбулось у форматі практичних запитань та розгляду конкретних ситуацій, які виникли у сільськогосподарських виробників, зокрема птахівництва, рослинництва. Проведений захід засвідчив зацікавленість обох сторін у розумінні, зауваженнях і побажаннях, висловлених платниками податків, щодо удосконалення системи моніторингу ризиків.

 

Відділ комунікацій

ГУ ДФС у Житомирській області