Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

В ГУ ДФС у Житомирській області відбулось спільне «засідання круглого столу» з питань реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

09.08.2017

Головне управління ДФС у області спільно з  представниками ТВ ВГО «Асоціація платників податків України» в Житомирській області з платниками податків 08 серпня провели засідання «круглого столу» з питань реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Як зазначила в.о. начальника ГУ ДФС у Житомирській області Наталія Новоженіна: «Система моніторингу оцінки ризиків побудована таким чином, щоб реагувати, попереджаючи зловживання несумлінних платників податків. Вона не лише «бачить» потенційні порушення, ай унеможливлює безпідставне формування податкового кредиту, навіть до моменту подання податкової декларації з ПДВ. Тобто система ризиків спрацьовує вже на стадії реєстрації податкової накладної та розрахунку коригування. Що стосується сьогодні кількості зупинених та зареєстрованих податкових накладних, то їх питома вага дуже незначна - менше одного відсотка.»

Провідні фахівці ГУ ДФС у Житомирській області детально роз’яснили принципи функціонування системи, обговорили питання критеріїв оцінки ступеня ризиків достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в ЄРПН,  порядок зупинення реєстрації та алгоритм дій платника у таких випадках. Чимало стосувалось порядку та форми  подання Таблиць даних платника податків та Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зупинених податкових накладних або розрахунках коригування та переліку документів, достатнього для прийняття рішення про реєстрацію  в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також обговорено ситуацію з роз’ясненням дій платнику податків у разі його незгоди з прийнятим рішенням щодо відмови у реєстрації. Наголошено, що платник має право протягом 10 календарних днів надати скаргу з додатковими документами. Комісія ДФС з питань розгляду скарг їх розглядає та приймає відповідні рішення – або про реєстрацію, або про підтвердження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

В ході засідання «круглого столу» платники податків ставили конкретні запитання, які виникають в залежності від специфіки господарської діяльності, зокрема найбільш активними щодо роз’яснення на конкретних прикладах були представники сільськогосподарських підприємств та  сфери торгівлі.

Голова Ради ТВ АППУ в Житомирській області Геннадій Карпінський висловив думку щодо подальших спільних зустрічей з платниками податків, які приносять практичну користь у освоєнні та запровадженні нових систем та методів адміністрування податків. Відзначив про розуміння тих проблем, зокрема розроблення ІТ- програм над якими потрібно системно та кваліфіковано працювати. За його пропозицією усі зауваження і побажання, висловлені платниками податків, щодо удосконалення системи моніторингу ризиків, будуть направлені до Всеукраїнської Асоціації платників податків та Міністерства фінансів України.

 

Відділ комунікацій

ГУ ДФС у Житомирській області