Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових організацій

12.06.2019

Житомирське управління ГУ ДФС у Житомирській повідомляє, що Кабінет Міністрів України постановою від 22 травня 2019 року №423 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440»  вніс зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру .  Постанова №423 набрала чинності з 29 травня 2019 року. 

У новій редакції викладена реєстраційна заява платника податку за формою №1-РН.

Також сам Порядок доповнено новим пунктом 121, відповідно до якого неприбуткова організація може звернутися до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою згідно з додатком 3 до Порядку.

 

Сектор організаційного забезпечення

                                                      Житомирського управління ГУ ДФС

                                                      у Житомирській області