Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

За 2018 рік у Центрі обслуговування платників надано понад 51 тис.адміністративних послуг

08.02.2019

У Центрі обслуговування платників податків (ЦОП) Житомирського управління ГУ ДФС у Житомирській області можна отримати цілий перелік послуг, які необхідні платникам: інформаційні, консультаційні, адміністративні, приймання кореспонденції.За 2018 рік у ЦОП надано понад 51 тис. адміністративних та понад 25 тис. консультативних послуг.

В залах ЦОП постійно працює модератор, який надає допомогу платникам при заповненні декларацій, звітів та інших форм документів для отримання адміністративних послуг. Крім того, в приміщенні ЦОП обладнані стенди, на яких розміщено актуальну інформацію з питань податкового законодавства, зразки заповнення декларацій. Житомирське управління звертає увагу громадян,  що у разі виникнення будь-яких питань, платники мають звертатися до модератора ЦОП .

Нагадаємо, платникам що наразі триває Кампанія декларування доходів громадян . В рамках її проведення в регіоні впроваджується інформаційно – роз’яснювальна кампанія, мета якої – доведення до всіх категорій громадян інформації про необхідність виконання свого конституційного обов’язку зі сплати податків. Адже, обізнаність громадян – запорука своєчасного наповнення місцевих й державного бюджетів.

                                            Сектор організаційного забезпечення

                                             Житомирського управління ГУ ДФС

                                               у Житомирській області