Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Житомирська митниця ДФС оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» Житомирської митниці ДФС

30.01.2019

Житомирська митниця ДФС оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади  державної служби категорії «В» Житомирської митниці ДФС (наказ Житомирської митниці ДФС від 19.10.2018 № 192  «Про оголошення конкурсу»):

-    головного державного інспектора відділу митного оформлення № 1  митного посту «Коростень»  (Умова 1).

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади опубліковані на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, протягом 16 календарних днів з дати оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті  Національного агентства України з питань державної служби подають такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби,  до якої додається резюме у довільній формі;

Якщо особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

3) письмову заяву, в якій повідомляють, що до них не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надають згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно них відповідно до зазначеного Закону (додаток 1 до Порядку проведення перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №563, в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 167) або копію довідки про результати такої перевірки (додаток 5 до того ж Порядку);

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС, подається копія такого посвідчення, а оригінал обов'язково пред'являється до проходження тестування);            

6) заповнену особову картку встановленого зразка (затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05.08.2016 № 156);

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника декларації, заповненої на офіційному веб-сайті НАЗК - www.nazk.gov.ua).

Строк подання документів: 16 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби.

Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 14.02.2019 року за адресою: 10003 м. Житомир, вул. Перемоги, 25, Житомирська митниця ДФС.  Телефон для довідок: (0412) 418-956, відділ по роботі з персоналом Житомирської митниці ДФС.

Дата проведення конкурсу – 20.02.2019.

Перелік тестових питань затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби від 30.08.2017 року № 178 (зі змінами) та розміщено на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби у розділі «Тестування».

Звертаємо увагу на необхідність ознайомлення кожного кандидата з короткою інструкцією з проходження тестування, яка розміщена на офіційному сайті Національного агентства України з питань проходження державної служби у Розділі «Тестування».