Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Контакти

Поштова адреса:

вул. Юрка Тютюнника, 7, м.Житомир, 10003

Схема проїзду

Графік роботи:

З понеділка по четвер з 9.00 - 18.00 год.;

П’ятниця з 9.00 - 16.45 год.;

Обідня перерва з 13.00 - 13.45 год.

Електронна пошта:

zt.official@sfs.gov.ua/

Телефони:

- приймальня начальника ГУ ДФС у Житомирській області: (0412) 418-018;

- оперативне управління: 418-210.

- "гаряча лінія" для консультацій платників: 413-882.

Факс (0412) 418-015

Інформаційно-довідковий департамент:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

Електронна пошта:

idd@sfs.gov.ua

Сервіс Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі- Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі- Інформація).

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України “Про очищення влади» про осіб, стосовно  яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або на електронну адресу: dopomoga@sfs.gov.ua

 Громадяни можуть викласти усні звернення до ДФС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДФС за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3».

Електронні звернення від громадян приймаються у ДФС на електронну адресу zvernennya@sfs.gov.ua, у ГУ ДФС у Житомирській області - zt.official@sfs.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника.

Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», може бути поданий:

-     на поштову адресу: 10003, м. Житомир, вул. Ю.Тютюнника, 7;

-     на електронну адресу: zt.official@sfs.gov.ua

-     по факсу: (0412) 418-015

-     по телефону: (0412) 418-079

Приймальня громадян:

Попередній запис громадян на особистий прийом до посадових осіб здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 13:00 та з 14:00 до 18:00 (у п’ятницю –до 16:45) у телефонному режимі за номером:418-079.

Запис на черговий прийом до керівництва органу ДФС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів органів ДФС - за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.

Графік особистого прийому

Електронні адреси територіальних органів ГУ ДФС у Житомирській області, на які можна направляти звернення і запити

Форма запиту на інформацію 

Адміністративні послуги, які можна отримати

в Головному управлінні ДФС у Житомирській області

з/п

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційна картка

Зразок заяви

1 Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків*

завантажити

1

завантажити

завантажити

завантажити

2 Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

завантажити

№16

завантажити

3 Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

завантажити

№101

завантажити

4 Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

завантажити

№102

завантажити

5 Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

завантажити

№103

завантажити

6 Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання

завантажити

104

завантажити

7

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

 

завантажити

№105

 

завантажити

8

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

завантажити

№106

завантажити

9

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

завантажити

№107
 

завантажити

10

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання

завантажити

№108

завантажити

11

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

завантажити

№109
 

завантажити

12

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

завантажити

№110

завантажити

13

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

завантажити

№111 

завантажити

14 Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання

завантажити

№112

завантажити

15

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання

завантажити

№113

завантажити

  Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:

-         13312, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, 24а, ЦОП Бердичівської ОДПІ, тел. (04143) 2-61-30, факс (04143) 2-01-43, (ел.адреса - zt.603@sfs.gov.ua);

-         10014, м. Житомир, майдан Перемоги, 2,  ЦОП Житомирської ОДПІ, (0412)47-28-22, факс (0412) 418-537, (ел. адреса - zt.625@sfs.gov.ua).

 

 

Додаткові матеріали