Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Контакти

Поштова адреса:

вул. Юрка Тютюнника, 7, м.Житомир, 10003

Схема проїзду

Схема проїзду до Житомирської ДПІ: їхати трамваєм,тролейбусами №2, 3, 5-А, 7, 8, маршрутними таксі до зупинки "майдан Перемоги"

Місця паркування та під’їзні шляхи знаходяться по вул. Юрка Тютюнника, 7 поруч із приміщенням ГУ ДФС

Графік роботи:

З понеділка по четвер з 9.00 - 18.00 год.;

П’ятниця з 9.00 - 16.45 год.;

Обідня перерва з 13.00 - 13.45 год.

Електронна пошта:

zt.official@sfs.gov.ua/

Телефони:

- приймальня начальника ГУ ДФС у Житомирській області: (0412) 418-018;

- оперативне управління: 418-210.

- "гаряча лінія" для консультацій платників: 413-882.

Факс (0412) 418-015

Інформаційно-довідковий департамент:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

Електронна пошта:

idd@sfs.gov.ua

Сервіс Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі- Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі- Інформація).

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України “Про очищення влади» про осіб, стосовно  яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або на електронну адресу: dopomoga@sfs.gov.ua

 Громадяни можуть викласти усні звернення до ДФС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДФС за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3».

Електронні звернення від громадян приймаються у ДФС на електронну адресу zvernennya@sfs.gov.ua, у ГУ ДФС у Житомирській області - zt.official@sfs.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника.

Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», може бути поданий:

-     на поштову адресу: 10003, м. Житомир, вул. Ю.Тютюнника, 7;

-     на електронну адресу: zt.publicinfo@sfs.gov.ua

-     по факсу: (0412) 418-015

-     по телефону: (0412) 418-079

Місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходиться в Приймальні громадян у приміщенні Головного управління ДФС у Житомирській області за адресою м. Житомир, вул. Ю. Тютюнника, 7.

Приймальня громадян:

Попередній запис громадян на особистий прийом до посадових осіб здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 13:00 та з 14:00 до 18:00 (у п’ятницю –до 16:45) у телефонному режимі за номером:418-079.

Запис на черговий прийом до керівництва органу ДФС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів органів ДФС - за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.

Графік особистого прийому

Електронні адреси територіальних органів ГУ ДФС у Житомирській області, на які можна направляти звернення і запити

Форма запиту на інформацію 

Адміністративні послуги, які можна отримати

в Головному управлінні ДФС у Житомирській області

з/п

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційна картка

Зразок заяви

1 Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків*

завантажити

1

завантажити

завантажити

завантажити

2 Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

завантажити

№16

завантажити

3 Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

завантажити

№101

завантажити

4 Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

завантажити

№102

завантажити

5 Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

завантажити

№103

завантажити

6 Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання

завантажити

104

завантажити

7

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

 

завантажити

№105

 

завантажити

8

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

завантажити

№106

завантажити

9

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

завантажити

№107
 

завантажити

10

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання

завантажити

№108

завантажити

11

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

завантажити

№109
 

завантажити

12

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

завантажити

№110

завантажити

13

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

завантажити

№111 

завантажити

14 Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання

завантажити

№112

завантажити

15

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання

завантажити

№113

завантажити

 

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників

  1. Приймання вхідної кореспонденції.
  2. Приймання податкової та іншої звітності.
  3. Облік платників:

3.1.    взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску,  об`єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2.    реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;

3.3.    реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

3.4.    видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

  1. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).
  2. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.
  3. Надання консультацій з питань:

6.1.    електронних сервісів;

6.2.    податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за  дотримання якого покладено на органи ДФС.

  1. Надання доступу до публічної інформації.
  2. Надання послуг електронного цифрового підпису.

Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:

-         13312, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, 24а, ЦОП Бердичівської ДПІ, тел. (04143) 2-61-30, факс (04143) 2-01-43, (ел.адреса - zt.603@sfs.gov.ua);

-         10014, м. Житомир, майдан Перемоги, 2,  ЦОП Житомирської ДПІ, (0412)47-28-22, факс (0412) 418-537, (ел. адреса - zt.625@sfs.gov.ua).