Територіальні органи ДФС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Витяг з листа ГУ ДФС у Житомирській області від 24.03.2017 №1021/06-30-14-02 щодо питання визначення резидентості

28.03.2017

Головне управління ДФС у Житомирській області на «….» запит від 27.02.2017 року №27-02-17/1 (вх. №231/6 від 27.02.2017р.) на отримання індивідуальної податкової консультації щодо питання визначення резидентості при отриманні ліцензії з надання кредитів за рахунок залучених коштів та відповідності до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", Закону "Про оборону України", Закону України  "Про захист економічної конкуренції" на підставі ст.52 Податкового Кодексу України повідомляє наступне.  

Статтями 6 и 19 Конституції України передбачено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

Статтею 1 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) передбачено сферу дії Податкового кодексу України, а саме - регулювання відносин, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Контролюючі органи мають право надавати консультації виключно з тих питань, що належать до їх повноважень (п.52.5 ст.52 Податкового Кодексу України).

Вищезазначені акти законодавства не передбачають повноважень Державної фіскальної служби України щодо надання  спеціальних ліцензій  фінансовим установам з надання кредитів за рахунок залучених коштів та відповідно не наділяють правом здійснювати перевірку, надавати оцінку  щодо  резидентства відповідно наданих документів для отримання ліцензії згідно Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", Закону "Про оборону України", Закону України  "Про захист економічної конкуренції".

Водночас, з метою визначення резидентсва при застосуванні норм  Податкового Кодексу України повідомляємо наступне.

Відповідно до норм  Податкового Кодексу України право на використання переваг міжнародного договору надається нерезиденту за умови надання ним довідки про підтвердження його резидентства  відповідно до положень статті 103 Податкового кодексу України.

Довідка, яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір, видається компетентним (уповноваженим) органом відповідної країни, визначеним міжнародним договором України, за формою, затвердженою згідно із законодавством відповідної країни, і повинна бути належним чином легалізована, перекладена відповідно до законодавства України (пункт 103.5 статті 103 Кодексу).

У відносинах між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки, починаючи з 05.06.2000, застосовується Конвенція про уникнення подвійного оподаткування та попередження податкових ухилень стосовно податків на доходи та капітал (далі – Конвенція).

За погодженням компетентних органів України та США, визначених у статті 3 Конвенції, як документ, що підтверджує резиденцію резидентів США, застосовується сертифікат резиденції за формою 6166, який є офіційним урядовим документом і єдиною формою підтвердження права особи (резидента США) на застосування Конвенції. Даний документ видається Філадельфійським сервісним центром, що є структурним підрозділом Служби внутрішніх доходів США.

 

Заступник начальника                                                                                                                    К.В. Риженкова

        

До списку